Subject: Poi Haapsalu eeslahel ja selle märkimine nutikaardile
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Erki Teras" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 11:02:16 +0300

Tere,

Haapsalu Jahtklubi soovib paigaldada ühe poid Haapsalu eeslahele.
Palume infot, kas ning kuidas oleks võimalik see poi kanda ka nutikaardile.
Ootame juhiseid või kontaktisikut edasisteks toiminguteks.

Kenno Kink
Juhatuseliige

M 372 5104024
E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Haapsalu Jahtklubi MTÜ

www.hjk.ee <http://www.hjk.ee/>

 <https://www.facebook.com/haapsalujahtklubi> 
<https://www.instagram.com/haapsalujahtklubi/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.